Vil du være testkører på Harley-Davidson’s el-motorcykel?

LiveWire_1Europæiske motorcykelkørere får nu chancen for at påvirke udviklingen af Project LiveWire, Harley-Davidson’s første elektriske motorcykel. Som en del af Harley-Davidson’s kundeorienterede produktudvikling vil kørere i Europa nu få mulighed for at testkøre den nye el-motorcykel og give feedback på deres køreoplevelse. Motorcyklen er ikke til salg endnu, og Project LiveWire gennemføres for at den amerikanske producent kan blive klogere på kørernes forventninger til en elektrisk Harley-Davidson.

Der skal findes 1000 kørere til Project LiveWire Experience Tour. De heldige findes gennem en konkurrence, hvor du skal besvare følgende spørgsmål: ”Hvordan vil du med tre ord og maks. 50 karakterer beskrive Project LiveWire?”

Project LiveWire Europa Tour starter i England på Millbrook Venues den 16.-17. maj. Herefter går turen videre til Frankrig (27.-28. juni), Italien (11.-12. juli), Tyskland (18.-19. juli), og sluttelig til Holland (8.-9. august). Der er flere Project LiveWire-motorcykler med på turen, og der vil blive indsamlet feedback efter testkørslerne. Desuden vil man på displays kunne se mere om selve udviklingsprocessen, og der tages fotos af testkørerne, som man kan dele med vennerne. Selv dem der ikke kører på motorcykel får mulighed for at mærke suset og poweren fra Project LiveWire med testkørsel på Jumpstart – en simuleret køreoplevelse.

Motorcykelkørere kan tilmelde sig konkurrencen ved at besvare Projekt LiveWire spørgsmålet på http://projectlivewire.harley-davidson.com/da_DK. Sidste frist er fire uger før hvert af de fem arrangementer, og tilmelding til konkurrencen foregår inde under de enkelte arrangementer. Deltagerne skal være fyldt 18 år og have stort motorcykelkørekort. De heldige vindere får direkte besked på e-mail cirka tre uger før arrangementet.

Yderligere information om arrangementerne offentliggøres på http://projectlivewire.harley-davidson.com/da_DK, så snart oplysningerne foreligger. Harley-Davidson inviterer alle til at følge med og deltage i aktiviteterne på de sociale medier på Facebook, Twitter og Instagram.